Momfit

Na een energieke periode willen vrouwen weer tijd aan zichzelf besteden.

Veel vrouwen willen weer zo snel mogelijk gaan sporten om zich weer fit te kunnen voelen. Om veilig en effectief fit te worden, is een juiste begeleiding voor moeders die nog herstellende zijn erg belangrijk. De eerste training zal altijd 1 op 1 zijn van 10.45 t/m 11.30 in het Oranjepark. Vanaf de 2e keer sluit je aan bij de reguliere groep van 09.30 t/m 10.30 in het Oranjepark van Vlaardingen.

Wat kun je verwachten?

  • Warming up
  • Kracht & conditie oefeningen die je op eigen niveau uitvoert.
  • Cooling down

Globaal stappenplan

  • Aanmelding is mogelijk vanaf week 4 na de bevalling.
  • N.a.v. een intake formulier en een kort contact ontvang je een advies tot week 8 na de bevalling.
    Wat mag wel en wat nog even niet.
  • Week 8 na de bevalling. YESS, je mag eindelijk naar je eerste workout/bootcamp in het Oranjepark.
  • Gedurende de eerste 3 trainingen leggen we de basis voor de aankomende periode.
    Deze trainingen zijn 1 op 1 en wordt er gekeken naar je persoonlijke herstel en worden hier ook de oefeningen op aangepast.
    Bijvoorbeeld:
    Hoe herstelt de diastase?
    Wanneer mag je weer je rechte buikspieren trainen?
    Wanneer is het verstandig weer te gaan starten met hardlopen, mits je dit zelf ook wilt?
  • Na 3 maanden kun je indien gewenst een hardloopschema op maat krijgen, mits de bekkenbodem sterk genoeg is. Dit gaat in goed overleg.

Neem gerust even contact op om jouw situatie te bespreken.

Recensies

Meld je aan

Neem contact met ons op voor jouw eerste training / intake en we laten je z.s.m. weten wanneer je kunt starten!





Weersverwachting
Vlaardingen

Weeronline.nl – Meer weer in Vlaardingenweeronline.nl Altijd jouw weer

IMPRESSIE MomFit